Inreda i en återbruks butik!



Idag fick jag ett uppdrag av chefen att inreda podiet. Jag valde retrostil såklart.














Ett roligt uppdrag och uppskattat av kunderna som shoppade en hel del av detta. Så jag fyllde på under dagen med prylar.

//

Själv gjorde jag detta superfyndet som folk hade missat idag. 20kr.



Otroligt glad för detta fyndet.

Citygross ( ej reklam jobb) sålde dessa billigt 199kr för fyra. Planksteks plattor i ek. Nu gör jag mig en plankstek på nyår banne mig. 
Alva som åkte och hämtade dem åt mig så snällt då jag inte åker till butiken. ( omväg med bussbyen osv för mig.)
Jag gjorde också en god gärning idag. Köpte ett par byxor till en jobbpolare då han har väldigt dålig ekonomi just nu och behövde byxor. 
-jo jag kan vara snäll och givmild! 

Skaffat mig badbomber det är mina raketer på nyår!! Snälla tänk på alla djur och klimatet köp inte raketer!!!!

Kände mig som en mumie i morse på bussen...

Naturligtvis så hade snön nästan regnat bort helt.










Populära inlägg