Två korvar och mos!


Min lunch på Biltema två korvar med mos och kaffe 30kr. Det är billigt det! Dessutom hittsde jag fem pant efter vägen då blev det 25kr.

Skräpet tinar fram... men en bit måttstock och Ikeakatalogen matchar i alla fall.

Lycka när det smälter och blir vår:)

Alltså jag satte i halsen... blev ju rädd trodde det var en männsika som rammlat vid entrédörren på Biltema idag. Min GAD steg i taket.

På önskelistan nu när tekannan är avbockad är denna gula plåtkanna i knallgult på Blomsterlandet. Jag äger nämligen ingen vattenkanna.  Den är perfekt och jag hoppas få sälja något mer hemma så denna kan bli min istället.

Otroligt vackra papegojtulpaner 79kr vilket jag inte hade råd med men jag njöt av att titta på dem.

Fransiga som är mina favoriter ååååå suktar



Dagens pass är gjort nu väntas en varm dusch och avslappnade yoga.










Populära inlägg