Tvi för MÄN!




Det blev en jädra runda idag... först en morgon promis med kameran som höll. Sen hade jag en dejt bokad med en man som jag trodde skulle ha vett och etikett men icke. Fanskapet dök inte ens upp. Fega män är inget för mig! Så vips är den knölen väck!

Det slutade med att jag gjorde några ärenden på birsta när jag ändå var där och gott ner i onödan. 
Väl hemma njöt jag av mitt goda kaffe och nybakat bröd som jag köpte på ÖB. Krasse på ost är ljuvligt gott.


När jag va framme vid birsta idag fick jag socker känning och blev tvungen att äta en chokladbit bums! Jag blev alldeles dorrig och konstig. Haha min kropp saknade kanelbullen till frukost!


Det va ju inte bara färskt bröd och choklad som drog på ÖB. Dessa ägg är ju bara mums!


Å jag som spacklade tant ansiktet idag helt i onödan. Tvi och fy för män!!! Jag har verkligen igen bra erfarenhet av män.

Populära inlägg