Män suger för varje dag som går!


Jaha åter igen dök inte en person upp som bokat kaffe på birsta kl. 13.
Hur många patetiska män finns det i världen?! Lika många som lingon och blåbär ihop?!
Jag ansågs inte vara genuin ... haha vilket jävla skämt! Som är ärligaste kvinnan på jorden och helylle för fan!

Konstigt hur en del människor vänder sin egen skit rakt i sin egen ficka med att göra bort sig fullkomligt.

Jag vägrar lägga energi på en människa/människor som bara anpassar deras egna syften. 

Jag är hellre utan man och deras kön om männen inte vill vara bättre mentalt än såhär som de senaste männen har varit. 
Tvi och fy fan... ge er!!! När ska ni se att jag är den bästa av världar?! 

Jag tycker synd om er!



Jag hade ärenden på birsta som tur är. ” Men jag tycker verkligen illa om folk som stjäl min tid”
Det blev 7 km idag med gött:)

Populära inlägg