Nya brillor och fler barnböcker!

En strålande förmiddag! 

Haren har hoppat fram i birsta. Å jag fick ihop 6 km idag.

Jag hämtade mina nya glasögon! Jag gillar dom skarpt!

Denna jackan på barnavdelningen på Myrorna hur cool är inte den?! 70-tal så det skriker om den.

Myrorna har 30% rabatt på kläder! Jag vek hädan för det med! Klänning xl som ny Indiska.

Indiska L retrostil bumull med uringad hals. 

Tyget är magiskt!

Oanvänd kofta Lexington! 

100kr för tre plagg och våren får komma!

Köpstopp stoppar inte för barnböcker. Jag älskar barnböcker och samlar på dem.

Bambi är printad 1969 då var jag inte ens född. Mycket bra skick inget klotter och den är hel och intakt.







Lilla Anna kostar på näthandeln 96kr och Alfons 156kr  jag har gjort ett kap om jag säger så:)

Deco Sweden Helsingborg 6kr st vore kul att hitta koppen till dessa fat.




En kändis som sålts i vitt och svart, grått och rött på Designtorget och förr på Ikea. ”Krukpojke” 8kr värde 89kr.



Teakunderlägg toksnygga om du frågar mig!





Minns när jag såg denna bonaden hos någon på instagram. Nu har jag en egen i superskick för endast 25kr.








Populära inlägg