Gäller att söka till sin samling!


Idag dök detta påslakan upp på loppis. Örngottet fyndade jag i samma tyg för ett tag sedan. Kul med ett komplett set.



10kr st  är verkligen bästa priset!

Jag visste inte att Mumin fanns som albums serie.



Alla omarkerade saknar jag. Exet tog ca 5 nummer gäller att ha fokus och komplettera. Men priset ska vara rätt med. Tio upp till max femtio kr st vill jag betala.

Maija Isola ” Åkergräs” för Borås Cotton två längder till jättebra pris.  Sälja eller behålla?! Ska fundra lite.

Ibland är prisvariationen på tex Myrorna het makalöst orimliga och ibland helt plötsligt helt förvånande billigt. 
Jag är glad att jag synar priserna noga.

Alfont till samlingen barnböcker! 15kr 

Nu ska jag skaffa mig en karta för att lära mig hurven kompass fngerar. Allmänkunsksp kan jag tycka. 10kr

Populära inlägg