Fyra faktan idag!


Lätta fjädrar sveper fram på snön.. jag tror att det är fåglarnas kärleks nabb som ger sig till känna. 
Talgoxarna leker förfullt med varandra. Flyger i lopar och busar. Vackra är dom...

Jag vässade mina klor idag... rev skönt! Jag kan känna att jag skulle vilja göra precis som hundar och katter riva och klösa lös på marken. 

ET i form av snö och is:) Jag ser då allt... ibland måste jag backa när jag sett något för att förvissa mig om att jag såg något intressant.

Känner mig helt körd i huvudet alltså rätt tom!
Full med jobbiga tankar och helt slut i kroppen.
Jag är tom som att jag bara orkar inte vara stark 24-7!
Bevisligen har mina veck och rynkor i pannan och mellan ögonen blivit än värre bara det senaste året.
Stress och elände tar på vilken människa som helst.

Populära inlägg