Fler fynd idag!

Jag sprang till tavellisten i butiken när jag såg denna. Helt underbar:)



Inramad textil...

M Bühler

Superskick troligt säljer jag denna!



Snygg teskbricka

Vacker som vas tänker jag tänk dig en tulpan lutandes i springan.



iittala lock för en tia.

Som passar min plommon Arabia perfekt!

En tysk vas som jag köpte bara för att jag vet att denna finns som hög modell och det är snyggt om
en har båda ihop. Tids nog dyker den stora upp.



En liten uggla i keramik till samlingen fann jag idag





En Gabriel skål i petfekt skick som ny!

De större ljusstakarna fyndades idag. Aarikka design Finland.

Föll pladask för denna vackra akvarellmålning!

Titta så välgjord den är. 

Älsk på denna! 40kr ett kap!

Hittade ett magiskt tyg idag för 30kr är jätteförtjust i det. Helt nytt men har ålder. Oanvänt!







En annan skönhet dyrgrip men jag fick ett bra pris.
Retro design verkligen. 

Coolt glatt mönster. Vet att det är en manlig designer men kommer inte på namnet just nu. 

När jag såg denna vackra skålen blev jag paff över prislappen på tio kronor.

Jag putsade upp den med silverputs och den skiner verkligen. Fatet hade jag hemma sen tidigare den köpte jag på Röda korset för snart ett år sedan.



Vackra fötter...

Undersidan är minst lika vacker som ovansidan.

De kändes som att dessa två hör ihop:) Ekollon är en favorit hos mig helt klart.

Populära inlägg