Jag ser allt det vacker gör du?

Foto: Petra Eriksson
Jag hade med mig kameran även idag och det är jag nöjd över. Känns som jag har flyt med bild just nu. Att jag ser rätt saker och får fina vinklar. Då gäller det att vara skapande och kreativ som jag absolut inte kan låta bli att vara även dagar då jag känner mig helt omänsklig eller mänsklig kanske det är jag känner mig när jag tänker efter.


Alltså denna bilden blev jag helt kär i nu när jag plockade fram den i Lightroom.

Ett plastpäron i skogen..hm känns som en fågel varit i farten.




Verkliga höstfärger att tala om...

Peruk? Nä skulle tro att den fryser lite bara och då vill den ha lite extra värme.

Drottningarna i skogen!

Hur röd kan en svamp bli?, extremt tydligen.


GIFT

Mitt magiska svampställe idag!



Miljoner knappnålar? He he  första gången jag ser dessa roliga svampar.



Populära inlägg