Ikea och en cool dress!




Haft en fin dag med Mallan och Sussie:)  (Ikea är ett bra ställe för både lunch och shopping.)

Gula möbler är grymt snyggt! 

Bilden är upp och ned men till saken hör att jag tycker läderhandtag är skitsnygga! Osvsett om de monteras neråt som är det vanliga eller riktas uppåt.

Kolla tapeten!!! Å vill ha den är underbar. Förr sålde Ikea tapeter men inte nu längre. Men jag måste nog fråga personalen vad tapeten heter och tillverkaren.


Gult kakel i ett kök!!! Yes Yes Yes Det skulle kännas helt sjukt rätt i min mage då. 

En extra förvaring... jag såg en hängmatta till katter jag:) Går ju att sy själv men denna hade bra pris med tanke på lädret. Jag tänker också att det fungerarnlika bra med två läderskärp från loppis. Slippa knappmontering.

Enkla kanaler är sydd på sidorna. Och lädret har två tryckknappar på varje rem som håller dem fast.

Bilden är här liggandes men ni ser principern... fränt.

Samma här...

Jätte härliga filtar den gröna är jag kär i måste nog köpa en sån:) 

Nu till ett klädesplagg från Myrorna. Jättehäftig byxdress.

Älsk på denna helt klart!



Hade jag varit en liten person så hade jag köpt denna.
Myrorna får in mycket fint och roligt samt udda i kläder lika ofta som prylar och det är fantastiskt.

Populära inlägg