Gjorde en repris i samma skog!


Hosta och snora kan jag göra i skogen med. På med regnkläder och vattentäta skor! Vatten och chokladbit!

Fniss undra vad jag finner idag tänkte jag i morse:)

Vackra som alltid mitt öga blir aldrig trött på flugsvampar!

Som sagtjag ser det mesta även sådant här hemskt! Grrrrrrrr finns fan återvinning och detta är nyare flaskor.

Kan inte annat än älska denna röda bark.

Skön luft idag frisk luft.
En liten udda skönhet. Några polare på gång ser jag...

Det har sin charm när de vilar och växer bredvid vara dra.

Som en skål med stil tror inte jag sett denna varianten tidigare. Giftig lär den absolut vara.


Känns som någon ställt en överbliven julgran i skogen.



Vilken otrolig grann gulfärg jättelysande och starkt gul. I like!


Mm som jag misstänkt länge det finns massor sv spännande i markerna där jag går.

Bones... inte ovanligt att finna ben i skogen.



Lilla gänget giftsvamp igen:)

Fann en till sprängticka idag.
En vacker eller har varit en vacker emaljbalja.


Ett klippigt miniberg...

Jättemyrstacken en av flera i den skogen.

Påvägen beundrade jag Dr Westerlund i en Berså skål. Jösses så fint!

Populära inlägg