Vilken vacker dag det blev igen!


Jag gav mig ut på 6,8 km i solen med kameran och skådade fågel och lapade solens varma strålar.

Gravstens graven vid kyrkan växer.

Två delar men ändå vacker.....

En halo skådade jag också, har förstärkt den något för att den skulle synas bättre på bild.

Någon har varit kreativ med en holk.

Och jag är kreativ med kameran:)

Tänk så vackra skrifter det var för på allt jämfört med nu.

Stenar som blänker likt en spegel i solljuset. Här ligger bonden begravd.

Kattugglorna hörs tydligt på kvällar och nättet i området runt kyrkan men holken verkar ingen vara intresserad av.

Jag testade att klösa på stammen och väcka evt en uggla som sov men ingen tittade ut.

Vackra kors med mossa och ärgmönster.
Is som smälter i vårsolen. Det är nu en fotogalen individ som mig vaknar till liv.
Ser allt hör allt och vill fota det mesta.
En sann kärlek till naturen och miljön.

Populära inlägg