Huhuhu vilket väder.., :) Mys!!


Matar fåglarna på våran matning i skogen idag jösses vad glada de blev. Tror jag det när denna snön kom.

Stora täta flingor som håller ett fast grep.

En onyttig lunch men jag skippade dressing och dricka till valde vatten faktiskt.

 Någon har frågat mig om detta garner och nu kan jag tala om att Rusta har det hemma igen. Synd jag har köpstopp annars hade jag nog tagit en av varje.

Men istället så fyndade jag ett tapetprov gratis och bra priser på produkter jag behöver. Olivoljeprodukterna är helt underbara.  Mango handkrämen är otroligt skön och doftar gott.
Organiska rostvålen är perfekt till handtvätt också brukar fylla på pumpflaskor.

Till kaffet nyss mumsade jag två kakor av Orios de är smarrig och helt enkelt ångest framkallande. Å beroende framkallande med för den delen.

Bra pris på kottletter på Willys idag. Det får bli en gryta med goda svampar och rökta toner av paprika.

Men innan jag gör gryta ska jag ta en stödvila jag blir helt enkelt jättetrött bitvis på dagarna och resten av tiden är jag fillt fokuserad med drivkraft.

Populära inlägg