Mitt liv just nu...









Mitt liv just nu är inte mycket bättre än innan jag lämnade bloggen. Diagnosen adhd har jag fått och testat massor av mediciner som gjort mig dålig. Dålig som hög fet och luddig. Jag har testat tre olika adhd mediciner med olika styrkor men ingen passar mig tvärt om. Jag blev mer speedad och mer utmattad än innan. Tappade fokus på kost och träning på köpet. Så nu kämpar psyket och kroppen mot än mer motgångar. Till våren ska jag ut och testa jobb igen.

Hur det nu ska gå. Ett steg ett steg ett steg i taget törs jag ens skriva det?!

 Nå väl jag har fått saker gjort hemma och träffat många nya människor när vårt liv är öppet i vårat hem. Vi lever i en öppen relation och trivs bra med det.  Både jag och min sambo är stora kärleksbomber. Livet är för kort för att inte dela med sig till andra även om jag medvetet vet att jag inte behöver någon.

 Jag är stark i mina sjukdommar men givevis så känner jag mig ensam i allt. Anledningen till att jag börjar blogga nu finns inte, det är ett initiativ en påminnelse om att livet bara rullar och det är ok om det även rullar på min blogg oavsett vad du/ni tycker om det. Varma kramar till er läsare och hoppas att ni kommer åter och är mer på och vill ha dialoger av värde.  // Petra . E

Populära inlägg