En svempande hemmavy...



 Ny soffa och ny fotölj med pall och nytt teakbord. Ja mattan är också ny.

 

 Eifeltornet fyndade jag nyligen på loppis.

 

Skålen i orange är ett fynd på endast fem kronor. Helt underbar färg. Rosa krukan är en Saga Form som saknade underdelen också ett fynd. Men ett mässingfat blev som snyggt till istället.

 

 Trapphustavlan som du lätt byter text på själv har jag beställt ifrån Granit.

 

 Min syhörna är lite ljusare och gladare nu mera. Teakstolen som kan snurra är också ny i hemmet. Ett loppisfynd.  En plåtburk väntar på att bli pumpad!

 

 Mitt hemmabygge. Kartong och papperssugrör. Allt skapat efter spontan kreativitet. Lim och mattsvart sprejfärg.

 

 Dino är fyndad på loppis billigt. Hatten fick han av mig och gör honom snällare.

 

 Mer fynd från loppis butiker:)

 

 Den här samlingen gillar jag skarpt.

 

 Det tog tid men till slut fann sambon ett teakskrivbord för bara 95kr. Min dator ska bort på höger sida den dagen vi har råd med en laptop till mig.
Stolen har jag klätt om själv.

 

 På detta skåpet samlas kreativa pyssel saker. Och i skåpet ligger tyger papper snören och diverse

roligt.

 

 Hall möblerna var ju tidigare lila men är nu mera stålgråa. Gillas skarpt! Även om jag är tokig i färg så behövde hemmet ett lugn. Det är mycket som gjorts om på kort tid.

Populära inlägg