Yoga med mentaluppbyggnad!


"Sol i hjärtat jag vill ha sol inne i mitt sinne"
//Petra Eriksson

Inte på humör idag... vikten sviker mig... eller rättare sagt Cipralex tabletterna en om dagen som givit mig mer hunger vilket gör att jag äter mer och rör på mig åt helvete förlite på grund av skadan i rumpan sviker systemet. 
Biverkningarna är många men denna jäveln vill jag soppa under mattan och stampa på.

Skönt att ta till vara på soliga dagar. Alltid något att roa sig med. Hälsa träning och mental uppbyggnad.

Jag försöker kämpa jag försöker att vara stark men det är slitsamt och ibland behöver jag vila från det mesta.

Testade något nytt idag... band vid yogaövningarna. Jag tror att det på sikt kan vara något för mig. Speciellt vid balansövningarna.

Fick besök av Mr Svart med en stor fet råtta i käften. Mjau hörde jag och så trippade hen stolt förbi mig:)

Populära inlägg