En morsdag ....med kärlek!


Min favoritvas plockas fram idag:) Jag plockade en kvällsbukett igår.

En kopp kaffe väcker mig till liv sov nämligen till närmare 11.00 idag.

Sonen och Alva kom med morsdags gåva:) En stor kopp Mors Kopp till massa kaffe, choklad och te. Jippi! Ett fint kort med fina ord som jag uppskattar och humor framför allt. Love it! Jag är så bortskämd:)

Sonen och Lillan myser de ses inte så ofta men nog blir det mys när de väl ses alltid. <3 Tova Lova älskar skägg det är ju extra mysigt då.

Mässing vacker mässing som jag aldrig ledsnar på. Sonen har fyndat dessa på anikaffär åt mig. Det är ljusstakar vs hängknoppar. Vacker form på dem också... jag erkänner att jag faktiskt aldrig sett dessa tidigare nångonsin så detta var extra kul:) Tack Ricky och Alva älskar er! <3

Svansktillverkade skönheter. Smedbo 75

Populära inlägg