En dag med bilder baklänges....


Alla produkter är suveräna!!! 

Rekommenderar detta kit a 135kr på Apoteket kronan.

Bunkrat:)

Grönt är skönt sägs det och jag håller med. Sköna prinsvänliga plagg från XXL.

Bolaget levererade spännande öl sorter.
Å lite annat sommar gott som jag fyllde barvagnen med.

Hamburgare 10kr ink festis:) Å fina män och titta på;)

Å äntligen äpplen som är goda.. Icas egna. Mums!

Nocco Bacaa är en favorit helt klart!

Måsbo på toppen... 

Blir spännande när ungarna ska flyga ner på parkeringen gud vad det kommer jagas huvuden och skitas på bilar då på XXL 's parkering.

Ville köpa men ack tuttarna fick inte plats i största st E. Suck! 

Coolt!

Rituals gillar vi båda två...

Tobbe shoppar igen och får extra prylar av bruden i kassan. Hade jag shoppat hade jag fått noll extra:) hehehe

Mitt fina skägg:)

Titta fikade bara!

Lunch på Ikea idag.

Köp mig en kvast... fniss!

Morgonen innebar att plocka gräs åt marsvina och då var det många snäckor vaken på våta strån.


Grisen fick visa upp sig på morgonen och posera se så stilig han är Charlie Cox!

Karma .... Rituals har lite bra tänk för sig!

Populära inlägg