Loppis och Myrorna idag!


Nalle Phu är jag svag för 15kr på M.

Babar är jag lika svag för 25kr på M.

Mattan fick också följa ned hem från M.

Ska tvättas och läggas i hallen.

Bjällror 12kr för hela högen, något kul ska jag nog hitta på.

Ett troll för 5kr på M. Till samlinen:)

Coola saker jag inte köpte på Myrorna. 
Terrarium, knippeldyna, design scarf. 


Alltså den posen... garvar! En kissdocka dessutom. Jag såg humorn i det hela. ( inte en docka eller en tanke på kids överhuvudtaget vill jag tillägga.)

Solen sken och jag svettades faktiskt på vägen hem från birsta. Kunde gå i linne vilket kändes gött!

Gult som guld:) Gula fält i skåne och gula diken i Sundsvall.

Innan jag gick till Myrorna fyndade jag på gårdsloppis här hemma vid höghusen. Något som jag helt hade glömt bort. Allt detta för 100kr !!!! Kallas fynd eller hur?!

Bra skick använd men välvårdad. 

Retrokasse! Perfekt skick på denna.

Ska försöka hitta en mässings fot till denna kupan. 

En rolig bok... en söt tulpanduk skymtas också.

En helt ostliten emaljkastrull till min bakning när jag ska smälta smör.

Två söta dukar till brödfat. M Bühler

En fin liten låda att förvara tex ljus eller servetter i. Dagens fynd kostade mig 229kr för allt det ser jag som billigt och fyndigt verkligen.

Loppis på gården hemma vid.

Populära inlägg