Myrorna levererade idag!


Två tunga kassar...

Med loppisfynd från Myrorna! Rejmyrevas  , west germany kruka, NY- kopp ... ja en bra skörd idag!

Design koppen invigdes givet. 10kr.

Ett nålfat tänkte jag om denna söta. 6kr.

Det är stopp på plåtburkar men denna kunde jag inte motstå. Den blå färgen och fjärilarna. 10kr.

En grön Rejmyre. Nu har jag två:) 30kr.

Å denna krukan har jag sucktat efter idag fann jag den för ynka 10kr!

Vackert design tyg 10kr räcker till en gardin och en kudde.

Detta tyget kommer att bli ett klädesplagg till mig. Tungt fall och skön sommrig kvalité. 20kr.

Orange är grymt,  glad jag blev för denna hemtryckta ofållade tygbiten. 25kr.

5 meter spets som jag syr om till två längder. 50kr.

Denna ska jag vara kreativ med. 6kr.

Ikealampan Skugga var extra rolig att hitta idag. 70kr Alla bilder fanns kvar.

Spritt nya sockar 10kr med grym brud på! 

Populära inlägg