Det ser ut som en lampa...och känns mysigt hemma.


Det ser ut som en lampa:) Å jag trivs hemma när det är varmt och ombonat.
Känns färgstark och glatt men ändå en röd tråd och en vågad inredning.

Gott med kaffe i loppiskoppen:) Älskar
mönstret på koppen... så snyggt och färg-kombon är grym.

Kul med mix! Bara våga att inte tänka som andra. Blanda din bukett vilt och galet det är mycket roligare så.

Mer orange färgade gardiner fick komma upp:) En orange tråd sveper nu i hemmet. Å banne mig min hemgjorda lampa passar grymt. 
Mina arvegods och loppisfynd samsas på en stringhylla som också fyndats på loppis.

Pysselkorgen!

Doftkrus lite här och var ger en nice rofylldhet. ( Rituales doftolja)
Kärleksbrev från min sambo har sparats i en liten hög. <3

Trollfamiljen:) 

Dino har bytt från smycken till tejprullar!
Leksaker kan va kul till mycket:) 

Populära inlägg