ADHD-nummer tre


Idag bar det iväg till adhd utredning avsnitt tre i ordningen.

Valde bussen då det aldrig finns parkering vid psykiatrin ändå.

Lite bitigt hade det varit i natt och halt.

Jag knallade en bit genom skogen bara för att det är mysigt.

Lyssnade på vattnet som drogförbi...

Studerade skogsmiljön noga.

Vår svenska natur är bra vacker alltså!

aen skylt mitt i från ingenstanns... strömgatan passar bra när vattnet strömmar förbi.

Härliga moln på himlen innan jag gick in på Psykiatrin idag.

Björkarna vid sjukhuset står så fint vid en kurva. Alltid gillat denna dungen.

Jag började gå hem och kom bästan halva vägen innan sambon plockade upp mig och bjöd på mat.

En kort shoppingrunda gjordexatt jag döll för detta växthuset som jag innerligt behöver till mina chiliplantor och tomater.
Det är ju det där med pengar igen då... suck!
Får väl be till GUD .... skratt! Amen!

Populära inlägg