Flyter runt i hemmet...


Hinkar kaffe efter en sömnlös natt.... har haft orostankar om framtiden ekonomin och frustationer över min situation med hälsan rent allmänt. 
Börjar det snurra i huvudet så vill det ju gärna inte sluta då poppar alla möjliga tankar upp. Saker jag önskar att jag skött annorlunda och situationer jag kunnat påverka betydligt mer.
Men livet är till för att levas och utvecklas och trevas fram hur det än ser ut bakåt eller framåt.
Jag är inte tungsinnt av mig jag är bara verklighets ankrad med fakta.

Jag önskar er alla en fin valborg! Kram från mig!

Djuren tar över hemnet idag har burarna gjorts ren. Phu kämpigt med stela leder och trötta muskler. 

Någon frågade: 
- Har ni ens en röd tråd hemma?! 
- Eee Ja färg och kreativitet, räcker det som svar?!

Odlingen väntar på växthuset:) Vaxbönor är mums hoppas på skörd i augusti.

Tyg väntar på kreativitet:) Eller så är det helt lugnt och snyggt att det ligger där och visar upp sig. Det fungerar ju också i min mening.

Lätt yoga är ändå avklarad trots värk och stela leder idag. Jag har kämpigt just nu.
Adhd utredningen är som jobbig och min inflammation i fötterna hämmar min träning. Medicinen gör min aptit stor på mat och slisk vilket gör det svårt att få ordning på vikten. Men jag ger inte upp!

När jag gör min yoga ser jag upp i min djungel i sovrummet... skulle lätt kunna köpa en till palm.

Det blev inte samma gulfärg som soffan jsg drog på med lite mer " rött i" för jag tror det gör sig bäst utomhus.

Blir sugen att odla egen lök vilket inte är svårt i alla fall inte vitlök den är väldigt lättodlad.

Timjan från butik som jag planterade ner inen lerkruka tog sig otroligt bra. Kanske sen klarar en sommar i växthuset hoppas på det.

Brodera mera borde jag göra... kanske få ner mina tankar på en duk med nål och tråd?!

Små vaser fick lite krydda idag!

Naturligtvis ampeln jag fyndade också. Lite finare lite roligare i min mening.

Populära inlägg