Sorgligt avslut ikväll...

Jag hatar att säga hej då... tårarna rinner.
Jag har lämnar stora intryck och jag har fått massor av fina vänner och bra föreläsningar. Gunnel har varit fantastisk.
Allt har inte varit svart mycket har varit bra, dörrar har öppnat sig.
Livet börjar på nytt varje dag i ditt liv, glöm aldrig det!
Det är tiden som kommer som räknas inte tiden som har gått.
Lev i nuet andas och acceptera det du inte kan förändra men tänk positivt och omfamna dig själv. Tyck om dig skälv, älska dig själv.


Min resa här har varit upp och ner men den blev ändå bra.
Jag har inte saknat för mycket
jag har inte gråtit mig till sömns
jag har inte saknat känslor
jag har inte saknat kärlek
jag har inte saknat närhet och hudkontakt
jag har fått allt här med mina vänner och personal som tagit emot min konstruktiva kretik.
Jag vet att ni inte kan förstå vad jag har varit med om. Jag vet att du/ ni inte kan förstå min resa i livet, men tro mig ni kommer att märka det på mig kanske inte idag eller imorgon men fram i livet.
Det blev en jobbig resa men det blev också en varm resa.
Jag kanske inte vänder åter efter april till att bo i huset men jag lär ta bilen hit och besöka lavskrikorna med Enebackens falukorv helt klart. Och kanske bara kanske kommer då grävlingen åter att visa sig för mig.
Underbara varelser som gör mig så lycklig i själen.
Mitt liv är mitt liv och ingen annas liv!
Bortom allt mörkt finns ljuset!

Populära inlägg