Ja hör ni..,

1,8 kilo på en vecka åderbråcken på låren hänger som druvklasor jag ser fördjävlig ut. Ögonen rammlar snart ur skallen. Inte fan är det snyggt...
Men det blir skonsamt för lederna:)
1,7 kilo har jag gått ner på en vecka.
Rätt mycket..,
Min kropp vill nog till baka till sitt forna jag med iver tydligen.
Skonsamt för leder i alla fall.

Natten har varit hemskt jag har påhälsningar på rummet i andlig form och jag har jätte jobbigt med astman. Jag tål verkligen inte detta hus. Det är förmodligen mögel lite här och var...
Ett hälsohem med mögel hm... jag hade rätt från början.
Ssk vill att jag åker hem och säkert läkaren också. Men jag har kämpat igenom med ångest en hel jävla vecka och tänker inte ge upp nu.
Det är när till sjukhuset i alla fall flera står redo att köra mig då det är dax.
Det är hårt att vilja vara nyttig ibland och rätt så ofta....

Populära inlägg