Mixat...gilla läget?!

Som livet i sig... mixat!
Ica kassen med sin fina teckning.
Jag som vill andas och få ren luft..
Den där koppen kaffe som är så mysig att dricka ur.
Små saker som håller ihop mig här på Ö.
Inte en vän har ringt eller smsat.
Ingen hör av sig och kollat läget.
Min familj har jag daglig kontakt med
och det är ju ändå skönt för att få veta att de har det bra och att djuren blir ompysslad.
Det är också skönt att veta vart jag sätter min personliga ribba inför mina vänner i framtiden.
Jag sitter ju inte på kåken direkt även om vi ska försöka ligga lågt med att kontakta folk. Jag har inte så många vänner när jag tänket efter.
Jag fick ringa min egen mor för hon ville inte störa.
Behov att prata har jag egentligen inte heller för det surras från morgon till kväll här med andra deltagare.
En vecka här är tufft om man inte vill vara här och att dessutom inte tåla huset gör inte saken lättare. Å två veckor är det kvar. De flesta har haft vänner på besök och familj men jag har inte träffat någon.
Fan vad jag hatar att ha rätt så jävla less på det.
Funkar inte detta rummet så åker jag hem
det ger mig inte ett skit att vara här. Och ger det mig något så kommer det nog när jag kommit hem tror jag.





Populära inlägg