Stabilt!

Stabilt, tort, mindre snyggt, bekvämt och skön! De ord som passar in på mina nya vandringsskor som min sambo köpt till mig på XXL där han jobbar.
Nu kan jag gå över hyggen och dyligt utan större problem.
Min medicin från läkaren: ut i det fria och skåda fåglar, gör det DU mår bra av och skit i vad andra tycker och tänker för de har ingen förståelse för vad du går igenom förens de själv hamnar där.
Vilker är sant... du/ ni måste gå i mina skor först för att förstå så är det för alla. Ingen ska öppna sitt kakhåll innan de vet vad de snackar om, tänk på det!
Ni vet inte allt om mig, bara några få människor vet allt om mig och det är inte mina närmaste och mina vänner ska jag säga.

Tänk på att jag dömer ingen, jag bara talar sanning om hur vi människor fungerar över lag.

Rea just nu 599kr istället för 1499kr gäller veckan ut på XXL.


Populära inlägg