Instagram/ Sköna hem

Fotat ur Sköna hem nummer 7-2013 (Fotografer som tagit bilderna se i tidning, samt inunder bilden här.)


Fick idag ett meddelande på min Instargram från ledningen på Sköna hem att jag måste ange tidningens nummer och fotograf. Vilket jag tyckte skulle räcka med# sköna hem#tidning: Folk bör fatta att det är ur tidningen jag fotat dem, vilket också syns. Det är gratis reklam till och med!
Jag som alltid är så noga och själv påpekar vikten av att alltid tala om vart bilderna kommer ifrån. Men mej vetligt så brukar jag alltid som oftast skriva tidningens nummer/år om det är så att jag har tillgång till tidningen annat än lösa sidor vill säga här på bloggen. Vi kan ALDRIG VARA TYDLIGA NOG!"


Foto: Carina Olander


Foto: Carina Olander


Foto: Carina Olander


Foto: Pernilla Hed


Foto:Clara Lidström i Sköna Hem


Foto:Simon Bajada


Foto: Jenny Brant


Foto: Pernilla Hed


Foto: Simon Bajada


Foto: Simon Bajada


Foto:Simon Bjada

Populära inlägg