Fördjävligt att det finns så hemska människor!


Helt sjukt fördjävligt! Kolla HÄR i ST idag!

Mina ord: Det måste sannerligen saknas ett och annat i huvudet på en individ som ger sig på ett oskyldigt djur. Jag reagerade genast vid mitt första besök uppe vid får/get hagen då jag hade ärende till vårdcentralen för några veckor sedan att detta måste vara galet fel tänkt av ansvarig att placera djur där. Djuren var enormt stressade och jag kunde klart se och höra hur barnen "inte var snäll med djuren". Helt sjukt att detta får hända! Jag fotade då det fina lammet som idag inte längre finns;( Hoppas att kameror kommer upp eller att djuren flyttas till ett bra ställe där de får lugn och ro och får leva i naturlig trygg miljö. Långt från bilar och elaka människor.

Vill bara tillägga att jag vet inte om det är samma lamm som jag fotade för några veckor sedan. Men bara tanken på vad som har hänt ett lamm, kanske det lammet jag fotade är fruktansvärt hemsk. Fy så ledsen jag blir.


Extra 29/5: Svar till : Jullan! Hej hopp! Ni ungdomar/vuxna/gamla vem som helst som är mån om djuren och tar hand om dem behöver INTE ta åt er av vad som skrivs. Arga ord och förtvivlan riktas till de som inte är SNÄLL med djuren.
Jag såg hur bra "några" av er ungdomar var att sköta djuren helt klart men det är ju ett faktum att det har hänt en hel del otäcka saker som är oroväckande galet i alla fall min värld. Jullan och ni andra som värnar om djur fortsätt med det låt det goda vinna och måtte detta djurplågeri med får/hästar/katter osv som man läser om dagligen i olika tidningar få ett STOP!

Populära inlägg