Mucha

I dag är det valborg med brak...
Vi är bjuden till vår nakne vän Hans L;)
Det blir hemrökta räkor och bastu med skål!
Eftersom det är sista festen i huset så känner jag mig lite vemodig. Hans hus är sålt för han ska byta till lägenhet.
Vi har haft Hans hus som en samlingspunkt till fester och möten i föreningslivet. Men livet förändras och vi med livet det är bara att hänga på.
En liten gåva tar jag med till finaste Hans.
Jag vet att han som jag gillar Mucha. Två fina frukostbrickor med helrätt motiv blir ju en perfekt present till ett Mucha fan av rang.
//
Några smakbilder ur en häftig bok som jag fick av Hans i födelsedagspresent ett år.
Brickorna fann jag på loppis.) Väldigt fint skick måste jag säga att de är i.
Hoppas han gillar dem:)//
Extra: Hans blev genuint jätteglad,) 

HÄR finns massor av underbara MUCHA böcker!




Tradera har en del finna bilder, där kan man hitta det mesta,)








Populära inlägg