Mitt i Naturen, har fått ett argt brev av mig idag!

EXTRA!
Mitt personliga brev till SVT!
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''


Hej hopp!
Jag är en fågelskådartjej från Sundsvall som brukar kika på Mitt i Naturen.
Det senaset avsnittet fick mig att ilskna till väldigt....vilket jag även skev på min personliga blogg.

Hur kan ni tillåta att en en person i programmet säger ett flertal gånger att han hatar fåglar???!!
Att Tjäder och Större hackspett går bra för honom och kan vara cool men han hatar småfåglar och han kan inte förstå sig på fågelskådare.
Att han inte förstår sig på oss som skådar är ju en sak det skiter jag i men att säga som han gör i ert fina Mitt i Naturen program!
Vad ger det för signaler?!
Skäms tycker ju jag då!

Lukta på minkskit det går bra men hata små fåglar i ett naturprogram är katastrof!
Som reporten sedan sa något i still med: ja nu har vi hört att han hatar fåglar. Kan inte vara kul att få höra sådana ord i ett fint naturavsnitt i övrigt.

Jag har många nära och kära som är lika upprörda över detta.

Vad gjorde vi utan småfåglarna dessa underbara varelser och vad gjorde vi utan Mitt i Naturen? 
Men ord som poppar ur hans mun de kan jag då vara utan, det passar inte eran fina programserie.
Skärpning! Jag önskar att jag inte hade sett det senaste avsnittet för jag går och morrar än.


Mvh Petra Eriksson
Sundsvall
Medlem i Medelpads ornitologiska förening Emoji

Detta brevet skickade jag alldeles nyss till SVT

Populära inlägg