Instagram från idag!

Dagarna rinner iväg och min hälsa sköts till vis del av att jag fotar så pass mycket och ofta. Jag glömmer allt det jobbiga stundvis. Jag får motion och vet att det går inte att stressa fram bilder på djur.
Vilket är nyttigt för mig som är väldigt energisk. Jag tampas med starkt solljus eller regn och lär mig av naturen var dag. Det är en healing för mig att fota och vara produktiv. Det är därför jag bloggar för att jag ska komma ihåg att jag gör bra saker var dag och att det kommer att vända och bli bättre dagar.


Fika hos min vän Ulrika;)


Avis på Rajjes bok,,,jag var ju själv med och bidrog med bilder just den dagen!
Måste skaffa mig den,) HÄR finns den att beställa.


Marsvina fick maskrosor idag;)


Vackra blommor efter vägen är inte något jag bara går förbi.


Jag tog två timmars lång promis i området. Traskar inte oväntat i lite knepiga miljöer för att få fina bilder som jag gillar i alla fall. Jag vet inte vad du/ni tycker men jag gillar dem.


Våningshus av trädsvampar.


Som en gammal gumma sitter tickan fast på trädet och åldras med behag.


Vackert! Det är speciellt med speglande vattenpölar. De ger extra liv i en bild. Lite drama.


Skräp kan också göra sig på bild.


En hel hög med Tussilago. I morgon ska ni få ta del av fina bilder med min nya kamera.
Massor av insekter har vaknat och jag blev lockad att fota lite.






Tåg, järnväg och stolpar är jag svag för.


Dagens middag valde faktiskt att ha morötter i moset det blev en extra piff av sötma.
Mycket morötter är som underbart för själen.

Populära inlägg