Ut på gatan!

Sanslöst hur folk beter sig! Jag tar på mig för att går ut i solen och mysa in vårsolen mot mina kinder. Men ganska snabbt blir jag trasig av ord.  Jag möts av idioti när jag kommer ut på gården... ett fler tal grannar som jag inte umgås med som hopas omkring ett gäng ungar och hundvalpar och står och samtalar. Var på en dam skriker rakt ut i luften efter att jag har sagt HEJ till dem som står där: Petra! Jag hörde att du ska till Österåsen!!!

Jag vänder mig om...; Och , ja!

Han där har skvallrat och pekar på en man jag inte samtalat med om mina krämpor och Österåsen.
Kanske han eller de som står där läser min blogg, vad vet jag. Men vad fan,,,jag är en person som vem som helst man står inte och gapar ut alla info i luften till halva hyreshuset. De har INGET med mitt liv att göra och går de in och läser min blogg så får de vända sig till bloggen inte gapa på gator och torg.
Nu räcker det,,,med idioti!

Sköt er själva för bövelen!!!!!!

Populära inlägg