Bilder i Sundsvalls tidning idag igen!

Lörudden kom med.....det känns kul att mina bilder bli vald att få pryda  en sida i ST. Eftersom jag sällan får respons på mina fina bilder på bloggen i form av kommentarer så gläds jag åt den personen som ofta gillar mina bilder i ST och tar med dem;) Tack för det;) Även om man gillar det man gör själv så är positiva kommentarer alltid ett lyft för själen. Men Svergie, svenskar...ha ha ha jag vad ska jag säga. Kanske jag ska göra en engelsk blogg istället då stora delar av världen kikar in på min blogg.
Kanske det känns lättare att skriva några ord om sidorna känns mer rätt i språket för den som läser.
Jag vet inte om de kan översätta texten (möjlighet till översättning som brukar finnas) på min blogg...jag måste kolla upp den möjligheten.

Sverige 
Usa
Ryssland
Åland
Danmark
Ukraina
Tyskland
Polen
Frankrike
Nederländerna
Finland
Dock inte Norge så ofta..


Charlie Cox och Annie Smila kom med...;)

Gråspetten kom med...

Domherren kom med...

Populära inlägg