Panduro i morgon!

I morgon ska jag praktisera igen, förkylningen fick balans och yrsel är någelunda. värken är hemsk men den får jag ju leva med. Min sambo är hemma igen i alla fall så förhoppningsvis så får jag lite hjälp i hemmet;) 
Jag får ta på mig lätta uppgifter så jag håller ihop de fyra passen jag har kvar där. 

Jag vill se mig som 40 kilo mindre om ett år och med eget jobb.
Undrar just om jag ska spela på något spel och vinna fem miljoner då öppnar jag eget fik i eget hem med konst och foto.
Ett center för fågelskådare och andra möjligheter;)

Tänk,,,ååå dagdrömma går ju. Men jag måste fortsätta drömma.

Min son vill öppna eget han med...tänk om vi kunde få det i uppfyllelse.

Jag saknar Lars så oerhört, min sons far( gick bort i en hjärtinfarkt 29 ock 2012)...han var min bästa vän i vått och torrt även om vi hade våra olikheter så var det så skönt att han alltid fanns där.


Jag hade behövt honom nu...vi hade alla tre i vår familj behövt honom nu,) men han är med på sitt vis och jag får komma till ro med det. 


Populära inlägg