Promis,,,a två timmar!

Det blir lätt två, tre timmars promenerande för mig, det är så mycket att upptäcka.(kameran med)
Jag gick vid 10.45 kom hem 13.20 så ja det blev mer än två timmar....
Arg blev jag igen på en kille som inte hade koppel på sin olydiga hund som sprang efter mig på vägen och nosade mig i vaderna. Den sprang sedan förbi mig och visade sitt garnityr genom att morra och resa ragg. 
Jag skrek stick fan till HUSSE!!!!!! 
Husse till hunden ropade inte ens på den men på något vis så blev hunden spak av min POWER och gick till husse. Var på husse kopplade sin hund "schäfermix" med strypkoppel.
Jag skrek till honom att han ska fan vara glad att hunden inte hoppade på mig för då har den inte klivit upp och så fick han ett lätt finger för jag blev så jävla arg. Mannen med hunden såg ju mig när jag gick och lät ändå hunden springa efter mig som om jag vore ett byte.(finns vittne, en kille på en EU moppe som stannade)
Det är inte hundens fel det är ÄGAREN som inte fattar hur han ska sköta sin hund enligt min mening. 
Vilket jag står för. En hund ska inte springa efter folk och nafsa dem i vaderan och morra det är inte normalt anser jag.
Det är tredje gången jag råkar ut för detta i FINSTA. Suck!
Hundar ser kanske kameran som ett hot...kanske de har blivit hetsade med vapen vad vet jag.




Tänk att jag ska råka ut för bara tok, igår blev jag inparkerad på Stornäsets parkering så att jag fick springa efter folk och be dem flytta sin bil.
Men alltså vad är det för fel, man kan väl inte ställa en bil framför andras bilar hur tänkte de då??????
Tanten och gubben fick vackert gå tillbaka till bilen och flytta den, de fick också se att jag hade RÄTT när jag tog upp halva planen med Forden. Den andra bilen vid insidan av min bil har aldrig tagits sig där ifrån heller om jag inte sagt till.
Jag är trött på att tillrättavisa folk!!!!!!!


Vet jag att jag har befogad kritik att komma med då är jag inte tyst som ni kanske vet vid det här laget!

Populära inlägg