Magasinet Loppis

Bestämde mig för att går en sväng på en annan del av stan idag....på vägen fan jag detta trevliga loppiset.

 Det bjöds på kaffe;)
Bra öppentider...

 Shabby chic hörna......
 Lite som hemma....;)
 Mysigt med kuddar i olika färger....
 Det fanns möbler på övervåningen i mängder....
 Denna blev jag sugen på kollade dock inte priset,,,,,hade velat köpt den till min sambo så att han kan bygga en dator i den.
 Mängder med prylar så man behöver lite tid att gå här på två plan.
Ägarinnan som har det tillsammans med sin dotter om jag minns rätt.
PS! Ta med kontanter de tar inte kort!
 Antikt...
 Denna köpte jag för 30 kr....gillar ramen och damen följde med;)

 Om jag hade en liten jänta så skulle jag ha köpt den gröna klänningen med fågeln på;)
Vackra ringar som Therese har gjort av skedar...

Populära inlägg