Betongbord från Betongverkstan!

Jag är HAPPY, jag fick detta bordet av Elisabeth igår;) Hon ville ge mig bordet för all reklam som jag har givet henne menar hon. Jag blev paff och vägrade först för bordet är dyrt. Men fick ge vika och acceptera min fina gåva:)
Jag fattade knappt att bordet var mitt nu på morgonen ens när jag skulle fota och visa er. Tänk vilken fin gåva! Det är din dag idag Petra sa hon och skrattade jag vill ge dig ett bord för allt fint du gjort på din blogg!!!
Tusen tusen, tack säger jag!!!!!!! ;)
Skivan är 59 cm i diameter och bordet är ca 62 cm högt. Pris ligger runt 800-875kr om jag minns rätt. Vill du ha ett sådan bord kolla in på den HÄR sidan. Bordet finns i mindre storlek också.
Nu måste jag ju verkligen köpa vit oljefärg och måla stolarna så de blir fina,) Och köpa färgglada dynor till;)

Populära inlägg