Sista jobbdagen innan 17 dagars ledighet!


Sista jobbdagen på 17 dagar! Semester och det känns overkligt! 


Nu får min kompanjor Micke sköta retrohörnan själv två veckor. Men det fixar han bra han är ju upplärd av mig. Fniss…

Väl hemma blev det högläge med benen..

Blev många steg i butiken idag.

Lat mat men god mat. Coops pizza med äpple och tomater.

En kall öl…

Sol…

Choklad firar jag med:)

Och facetime med Hilmis som älskar vatten.

Världens gladaste tjej:) Älskade Hilma.

Nu är det kväll och jasminen doftar gott.

Dagens loppor från jobbet.., retrotäcke/sovsäck.

Älskar färgkombon!



En dam och en björn i keramik och lera.



Jag älskar unika saker.







Nu ska jag försöka att vila njuta och leva.






//

Retro tidningsstället kommer till nytta för mina Retro tidningar.


















Populära inlägg