Jordgubbsklänning


 Idag har jag sytt mig en jordgubbsklänning av en märkesskjorta och retro tyg. Båda är återbruk.
Design: Ritva Whalström











Men stryka den kommer jag att göra imorgon när det ska regna för det är banne mig tillräckligt varmt inne.
Jag laddar nu för att ge mig ner till udden för där ska jag stå nakenmodell åt krokigänget i eftermiddag/kväll. Efteråt grillar vi korv och samtalar om kritor kol och pennor.
Detta var min idé nu i denna pandemi andan.
Sen tänkte jag också på att naturen ger en bättre kontrast och den som vill teckna med havet träden grenar osv kan ju göra det.
Ett platt podium är inte tilltalande ihop med en kvinnlig formbar kropp anser jag.

Önskar er en trevlig kväll!

//

Det blev en liten bit över som passade fickan perfekt!








Populära inlägg