Säter loppisfynd


Bilen fylldes med loppisköpen!

Vinställ som inte passar hos mig till salu 200kr.

Pelle Engman 47/200 träsnitt fint skick 59x53 cm inkl ram. Till salu 450kr.

Det blev en hel del fynd idag. 


Jag hade den stora sen tidigare.





Tidningsställ






Engelsk

Arabia







Smurftapeten blev jag extra glad över.

Två djuptallrikar och en retro lampskärm.



Nina Jobs 



Antika ljusstakar

Stor tung Steninge kruka.



Pop Polarn och Pyret 

Moncici

Antikt badrumsskåp i plåt.

Lyckotroll Dam / Danmark original



Nu äger jag fem stycken stora Dam troll.



Två stycken trädgårdstolar som jag ska slipa och måla blåa igen.

Antikt julsnöre ”God Helg”

Teakhylla som saknar överdel men det fixar jag på sikt med något passande. Pall/ Bord/blombänk/tidningsställ/skoställ det blir vad det blir.
Verkliga inga dåliga loppor idag! Alltid lika kul med loppisar. 

// Fynd från jobbet jag köpte i torsdags:









Ett kap endast 20kr.




















Populära inlägg