Vimlar av fina svampar!


Som orangegula ostron... lyser det upp i allt det grå.





Denna ska tydligen lukta illa när en har sönder den.



En annan märklig svamp jag inte sett tidigare.  Trattnavling.







Jag blir glad av svampar:)

Jag fotade rådjuren i skogen igår, har inte framkallt dem på datorn än.

Det är hårda vindar... tar en av sig mössan ser en ut som plupp.

Det börjar närma sig vintern även om det inte blivit kyligt än. Men lite frost syns till.

En viloplats mitt i skogen.



Jag tycker om att studera vad som
händer i naturen vilket också innebär att människor satt spår.

Ja vad denna brandsläckaren gör här vet jag ej.





Jag misstänker att någon haft detta som ett solställe i somras. Med utsikt.

Kvällen blev vacker eftersom det hade varit lite solglimtar under gårdagen.








Populära inlägg