Från ärenden till njutning!


Startade dagen på Coop vid 09.15 mindre folk då.
Handlade så att jag knappt orkade bära till busskuren. Men då kom en man med bil och körde hem mig. En farsa till en skolkamrat till min son. Väldigt snällt.

Ett het tips. Coop säljer mobilsladdar för 19,90kr st nu till olika mobiler. Billigt!

Hur fint är inte detta grönska i pottan!
Cyklade ner till sundet så jävla osexig! Hahaha

Fikade mackor och kaffe. Simmade tio längder. Hade skypemöte och plockade strandfynd.







Min måskompis kom som vanligt följt hen sen ägget. 

Jag kan nästan klappa hen på huvudet. Vi är vänner:)
Plockade lite hallon till muffins påvägen hem. Gäller att passa på. Snart dax för lingon och mer svamp.

Florsocker på dessa godingar sen vid servering!

För att lindra lite badklåda hoppade jag i skumbadet när jag kom hem. Älskar mitt badkar. 















Populära inlägg