Idag en måndag


Kreativ morgon till skypemötet! Svårt att bara sitta still och lyssna då passar det perfekt med att teckna samtidigt.

En stadig lunch i form av mos biff majs och gräddsås. Den enda rätten i skolan som gick att äta och det var gott enligt mig. Blev sugen att testa. Och det sitter än.

Stannade till på Myrorna i dag. Köpte en fin kulram till mitt kommade barnbarn. Verkligen i fint skick och retro. 29kr var ett kap.

Går dessutom att vika in... det gillar jag.

Några dockor garn till vinterns broderier... 2kr st.

Sen drunknade jag in i min bulletjournal igen och gjorde mig en elefant.

Solen kom ordentligt nu på eftermiddagen och jag gick igenom min odling på ballis. Har funderat på vilken färg mina jordgubbar skulle få och nu vet vi.. vita.

Trodde på limegröna men de blir vita. 
Funderade på att dra till skogen med hopp om att möta något djur men tror jag lägger det på morgondagens agenda.

Jag tog en kaffe vid havet och en simtur.

Plockade blommor...

En bukett lavendel vid rivningshuset och krusbär.












Populära inlägg