Ett försök till lugn...


Idag har jag lyssnar på Lp skivor.. haft skypemöte och varit krestiv med en present.

Invigit min smörkniv som är suverän.

Suttit vid havet och pysslat i kvällssolen.

Fikat och försökt att mysa. En fanilj kom och ville fiska där jag satt och eftersom det var en liten pojke med flyttade jag mig till arboretumet och satt där en timme.

En del dagar är tung med värk och orostankar om framtiden. Men jag försöker andas och skapa mig lugna rum. Imorgon är en ny dag igen!

Stirra upp i rymden!

Sitta nästan baken...

Njuta av mozarella pannkakor och parmaskinka med basilika!



Dofta på tagetes..

Hälsa på humlan...

Från vitt till grönt till rosa och nu röda!

Glädje över en vallmo!

Otroligt vacker!

Palettblad nässelväxt har verkligen vuxit på sig i sommar från små skott.












Populära inlägg