En trevlig avkopplande helg!


Torsdag fredag och lördag med H. Vi har haft det väldigt mysigt. Nu blev det tomt när han åkte hem.

Vi har njutit av god mat och dryck. Tårta till efterrätt.

Lyssnat på musik och kollat på noter till gitarr... asså hur ska jag kunna lära mig detta? Gruvar mig för jag är sjukt oteknisk på instrument.

Vi testade en för oss ny blandning till frukost choklad och hallon. Väldigt gott med lite honung till.

1 kg ull från Gotlandsfår kom med posten. Jag kardade och kardade ex antal timmar. Kollade på hockey samtidigt. Lär ha träningsvärk i morgon.

När jag var färdig låg det ett helt ” får” på golvet. 
Ullen var lite väl ren jag vill ha det lite mer smort.
Men det går säkert att tillverka saker med tov-nålar.
Nu är dagen till enda och jag får sova ensam efter att ha haft en härlig person bredvid mig två nätter.
God natt Folket!

Populära inlägg