Möte och loppis två olika äventyr!

Idag var jag på affektiva mottagningen på möte. Det var jobbigt men gick bra. Vi jobbar på att lösa min situation och jag känner att jag förhoppningsvis får hjälp med min deppighet och ekonomi när fkassan gjort avslag på mitt sjukintyg.

J på affektiva ordnade gratis besök 200kr sparade jag vilket gav mig lust att shoppa på loppis och ge mig lite hopp och ljus i vardagen.
En äldre julbock min fjärde i samlingen för endast 10kr. Värde 200kr.

Ira bricka dansk design de mindre hade jag redan hemma.

Arabia kastrull i nyskick 70kr vilket kap!!!!



Spritt ny halsduk 40kr design och kvalité.



Jag är också svag för hantverk som tex detta fåret.
Otroligt charmigt och just nu när jag experimenterar med ull passar den ju utmärkt.

Stickor till ben... charmigt.

Som jag sökt väntat och längtat nu äger jag en!! Germany tillverkning och i super skick!

Äldre retro felfri lampskärm passar perfekt hos mig.

Samma stil som min gula lampskärm. De passar ju jätte bra ihop.

Även på mitt huvud!










Populära inlägg