Rullat en lördag till i livet..


Började morgonen med yoga... sen blev det återbruk av filt-tofflor... som blev en nåldyna. Gjort på en kvart.



Ser ut som en sten på baksidan.

Efter det blev det ”miljöträning” att ge mig ut. Ta bussen till birsta och köpa mjölk och lite tyget.
Åkte på samma biljett hem.. gäller och vara ekonomisk.

Tittade in på Panduro och köpte ett nystan 500gram orange ull. 49.90kr helt ok. Rätt drygt så det accepterade jag.
Rullade genast kulor när jag kom hem till halsbandet.

Känner mig nöjd med lite bollar i min skapelse. Piggar upp det gråa.

Ni som följer mig vet att jag ritat upp en blus och en väst till den. Fyndade vitt och svart tyg på tygaffären idag. Rea är gött! 
Jag har inget mönster jag går efter mina mått och ögat.
Sen klipper jag och tråcklar tills jag är nöjd.
Kör den vita blusen på en maskin och svarta västen på den andra maskinen. Vitt och svart vilken oslagbar kombo.
Resultatet är klart och ni ska snart nog få se dem på.
Det blev lyckat projekt igen.



Populära inlägg