Selångermarknad check V


Lyckades ställa klockan på 08.30 och åkte iväg till marknaden ensam. Mötte grannen en äldre dam på bussen och hon föreslog att jag skulle gå med henne och hon skulle bjuda på mat. Då fick det bli så. Två varv runt och sen hem igen. En trevlig dag:)

Tittade mest... 

Hon bjöd på kolbullar och då inte bara en utan två! Gissa om jag är mätt än?!

Älskar får och ull och just nu väntar mitt kardade ull på att bli något men jag måste ladda om batteriet för jag är helt slut i huvudet av allt folk och trängsel.

Kul att de visade upp militären polisen ambulans och veteranbilar.







Tokhärlig rödfärg på denna godingen!



Väl hemma så ringer det på dörren och Kerstin kommer med fika till mitt kaffe:) Alltså vilken härlig människa! Marknadsgodis och kokosbollar:) 
Det finns fina människor än!



Populära inlägg