Karisman och Klimakteriet


Vädret är dis och dimma... fuktigt kyligt och påträngande idag.
Jag svettas oavsett temperatur. Jag är i klimakteriet.
Det är påfrestande att se nyduschad ut konstant utan att havtorkat håret typ... det är ju så folk tittar på mig.

Jag är i alla fall snyggt klädd! Finsk design på rocken och matchande halsduk.



Landade på Ikea med grönsaksbullar för 29kr.
Jag försöker se folket trivas med folket men det går dåligt.
Igår kom jag och två vänner till mig fram till att jag är en mandarinand.
En and som flytt från ett zoo landat med gräsänder och tar plats med min karisma pondus och attityd.
Ingen vill vara med mig men många inspireras av mig och önskar att de själva hade den personligheten.
En ledare en boss en driven och beslutsam personlighet. ( Skulle underlätta att få må bättre och leverera det jag står för.)
Googla mandarinand eller sök på min blogg så fattar ni galoppen. Dessutom är det hanen jag nog mest är lik! 
Sprakande och framfusig.




Populära inlägg